Gedreven door Data

Oxyma

Versterking van Oxyma’s data gedreven omni-channel marketing strategie.

Oxyma is een marketing performance agency met kantoren in Rotterdam en Amsterdam. Sinds 2000 helpt Oxyma organisaties betere klantervaringen, hogere klantwaarde en duurzaam succes te creëren door middel van slimme, data-gedreven marketingdiensten en oplossingen.

Nordian heeft Oxyma aangekocht met als doel het management van Oxyma te ondersteunen bij haar strategie om een leidende ‘omni-channel marketing’ speler te worden, mede door het doen van verscheidene overnames. Inmiddels zijn gespecialiseerde bedrijven aFrogleap, Oogst en YourSocial toegevoegd aan de groep ter ondersteuning van de omni-channel marketing strategie van Oxyma.

type investering:
Buy & build

start investering:
2015

website:
www.oxyma.nl

‘Our customers increasingly feel the need for a business partner who helps them with a complete solution for creating customer value over all channels. With this omni-channel proposition we have come a long way but not far enough if you ask me. Our ambition is to rapidly grow into a ‘new breed agency’ offering the complete marketing solution to our customers. With our new identity and enlarged financial war chest for acquisitions we took two important steps towards this goal’.

CEO Oxyma